استفاه از سپری ها برای سقف کاذب باربر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استفاه از سپری ها برای سقف کاذب باربر
نوشته شده در یک شنبه 10 مرداد 1400
بازدید : 209
نویسنده : جواد دلاکان

استفاه از سپری ها برای سقف کاذب باربر

از دیگر کاربردهای سپری های آهنی استفاده در سقف کاذب می باشد. در بعضی از سازه ها برای آنکه سقف زیبایی بیشتری داشته باشد. و همانطور که پایداری خود را حفظ کرده است. از سپری های آهنی به عنوان یک سازه باربری در سقف استفاده می شود. این ویژگی به علت حالت ظاهری سپری و مقاومت خمشی بهتر آن است. این ویژگی سبب می شود که بعد از قرار دادن سپری ها. در فاصله های هم اندازه و قرارگیری کاشی ها یا موزاییک در میان آنها. و روکش ملات ماسه و سیمان در پشت آنها. به جز در مقابل رطوبت هم مقاومت بهتر نسبت به گچ دارد.

در محل هایی با رطوبت زیاد ملات گچ گزینه مناسبی نیست. در این مدل از کاربری برای بارگذاری سبک و دهانه های کم از سپری شماره 3 استفاه می گردد. در بارگذاری سنگین تر از سپری های شماره 4 استفاده می گردد. همچنین از این نوع روش در قسمت بیرونی ساختمان ها و سنگ کاری. و در زیر کنسول ها استفاده می گردد.




:: برچسب‌ها: سپری فولادی , سپری چیست؟ , سپری فابریک , سپری پرسی , سپری سبک , سپری سنگین , سپری آهنی , سپری نورد سرد , سپری نورد گرم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: